W ubiegłym roku z usług Flixbusa skorzystało 62 miliony pasażerów, w tym 4,7 miliona Polaków – jest to niesamowity wzrost w porównaniu z rokiem 2018. Statystyki mówią, że
w 2019 roku Flixbusa wybrało o 700 000 pasażerów więcej niż rok wcześniej.
W 2019 roku uruchomiono prawie 40 nowych linii, dzięki czemu do siatki połączeń dołączyło 110 miejscowości – tym 60 w Polsce. Wzrost liczby klientów jest skutkiem zwiększenia częstotliwości połączeń na najbardziej popularnych trasach oraz oraz dynamicznego rozwoju siatki połączeń.
Przewoźnik zapowiada, że w 2020 roku oferta zwiększy się o nowe kierunki oraz pojawi się więcej połączeń na głównych relacjach. Pozwoli to na lepiej skomunikowanie w centrach przesiadkowych w największych polskich miastach – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. Kolejnym ważnym. Ważnym wydarzeniem w rozwoju firmy będzie także włączenie do oferty połączeń do krajów bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia) i rozwój połączeń na Ukrainę.
FlixBus Polska podobnie jak w 2019, tak i w 2020 aktywnie uczestniczyć będzie w realizacji globalnego planu klimatycznego, m.in. poprzez wspieranie lokalnych inicjatyw w tym zakresie. Niewykluczone, że Polska będzie również kolejnym krajem, w którym wystartują testy dalekobieżnych autobusów elektrycznych.